martes, 9 de octubre de 2012

L’associació IQRA organitza una conferencia sobre “Conèixer al Profeta Muhammad s.w.s” el pròxim dia 13 d’octubre a la seu de l’associació.

UCIDCAT.INFO Mataro 09-10-2012 
Us donem la benvinguda a la nostra propera conferència que tindrà lloc el pròxim dissabte, dia 13 d'Octubre des de les 16:00 fins les 18:00h. Tema de la conferència. "Coneix al profeta Muhammad s.w.s" a càrrec del Sr. Taoufik Cheddadi (Islamòleg, sociòleg i Imam de la Mesquita de Terrassa.) Mahatma Gandhi en una entrevista amb el periòdic "Índia Jove". Va parlar sobre les característiques del profeta Muhammad (la pau i les benediccions siguin amb ell). “Jo volia saber més sobre la persona que avui dia indiscutiblement domina els cors de milions de persones… Vaig quedar més que convençut que no va ser l'espasa el que va fer guanyar el lloc a l'Islam. Va ser la simplicitat, la humilitat del Profeta, la cura detallada de les seves paraules, la seva intensa devoció cap a Allah, el respecte cap als seus amics i seguidors, el seu heroisme, la seva absoluta confiança en Allah i en la seva pròpia missió. Això, i no l'espasa ho va portar a sobrepassar cada obstacle. Quan jo vaig tancar el segon volum de la biografia del Profeta de Allah, vaig sentir pena que no hi hagués més per llegir sobre la vida d'aquesta grandiosa persona".

No hay comentarios:

C/ Jaén 34 Baixos, Esquerra, 08226 Terrassa (Barcelona) , Tef. 0034 650 452 471 Email. ucidcat@yahoo.es